Canvas-tavlor jag gjort tidigare!

Denna deep-edge canvas tavlan (30x30)  gjorde jag åt min kompis Jeanettes dotter Maja när hon fyllde 1 år.
Canvas tavlan är naturfärgad och kommer från Panduro.



Denna tavla gjorde jag till min kusin Jennies dotter Ella när hon döptes.
Den är också en deep-edge canvas tavla (30x30) och den målandes först i ljus grönt.
Jag har använt mig av ett pappersark från kollektionen med prinsessmotiv. (jag vet inte namnet på den)
Alla bokstäver och annat pyssel är från Panduro.





Denna tavla gjorde jag till min bästa kompis Patricia när hon fyllde år.
Den är blingad med en massa nycklar och hjärtan i metall.
Allt limmas fast med limpistol (underbart pyssel-verktyg)




Denna tavla gjorde jag åt min pappa när han fyllde 65 år.
Han gillar tattoomotiv och Kat von D från LA ink.
Så jag tog fram hennes affisch från hennes music & tattoomässa
och gjorde en födelsedagstavla av den.







Kärlek C.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va duktig du e:) Gillar speciellt den du gjorde till din pappa!!:)

2009-09-05 @ 11:55:35
URL: http://upinhere.blogg.se/
Postat av: C.

Malin: den var jättekul att göra eftersom det var en massa tatueringsmotiv och affischen från Kat von D var så grym. Kramis C.

2009-09-05 @ 20:35:13
URL: http://karleksmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0