5-årig bröllopsdag!

Hedvig Eleonorakyrka



Tänk vad långt vi kommit! Tack till alla som gjorde vårt bröllop för 5 år sen till världens bästa. Det är ni som finns i tankarna när man blickar tillbaka. Patricia, Irini & Mirfat som var de finaste brudtärnor man kunde tänka sig. Alla gäster som kom och gjorde vår dag komplett.  Malin som sjöng: Rod Stewarts tolkning av: Have I Told You Lately That I Love You och Johan som sjöng: Ainbusks: Älska mig.
Varje gång vi hör dom så tänker vi tillbaka på vår bröllopsdag.

Have I told you lately that I love you? - Rod Stewart

Have I told you lately that I love you?
Have I told you there's no one else above you?
Fill my heart with gladness, take away all my sadness,
Ease my troubles, that's what you do.

For the morning sun in all it's glory,
Meets the day with hope and comfort too,
You fill my life with laughter, somehow you make it better,
Ease my troubles, that's what you do.

There's a love less defined,
And its yours and its mine,
Like the sun.
And at the end of the day,
We should give thanks and pray,
To the one, to the one.

Have I told you lately that I love you?
Have I told you there's no one else above you?
Fill my heart with gladness, take away all my sadness,
Ease my troubles, that's what you do.
There's a love less defined,
And its yours and its mine,
Like the sun.
And at the end of the day,
We should give thanks and pray,
To the one, to the one.

Have I told you lately that I love you?
Have I told you there's no one else above you?
Fill my heart with gladness, take away all my sadness,
Ease my troubles, that's what you do.

Take away all my sadness, fill my life with gladness,
Ease my troubles, that's what you do.

Take away all my sadness, fill my life with gladness,
Ease my troubles, that's what you do.


Älska mig - Ainbusk
Se mig för här är jag
låt mig få komma nära
till era hjärtan så som den jag är
den jag försöker vara
ge mig min morgondag
min enda önskan nu och här
älska mig för den jag är

Se fjärlisvinges slag
i alla himmlar fara
se alla ögon
blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är

(solo)

Låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är
Se fjärlisvinges slag
i alla himmlar fara
se alla ögon
blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min ENDA längtan nu och här
älska mig för den jag är
Min ända längtan nu och här
älska mig för den jag är

Tack allihopa för detta minne!

Kärlek C & G

Kommentarer
Postat av: IRINI

puss puss puss!!!

2009-09-13 @ 12:46:54
URL: http://mythoughtsmyart.blogg.se/
Postat av: Mirrri

Vad sot du e Carola, tack sjalv for att du tar hand om min bror o for Era tre underbara barn. Love u guys... Ps. du kan val komma over o laga lite mat hahaha...Loving ur BLOGG!!

2009-11-16 @ 13:22:57
Postat av: C.

Mirri: Vi tar hand om varandra. Han är rätt duktig på det med. Det är lite långt att åka för att laga mat till dig. Men nästa gång du kommer hem får du komma över till oss så lagar jag mat till dig. Lovar! Tack för att du läser min blogg. Puss C.

2009-11-17 @ 11:33:00
URL: http://karleksmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0