En till lunchdate med Zandra!

Min käre kompis Zandra ringde idag & ville att jag skulle göra henne sällskap på en lunch i Täby Centrum.
Vi ratade alla sushi och pizzaställen och gick till livsmedelsaffären Metros egna lunchdeli.
Dom har stans billigaste lunch!  Gott var det också!!
29 kr för en låda med köttbullar & mos med lingonsylt och sallad.
Den räckte till lunch och till middag till min dotter när jag kom hem.
Massor med mat fick man!





Bevis på att det är stans billigaste lunch.
Finns det någon som vet ett billigare matställe med varm mat....maila mig!


Kärlek C.


Kommentarer
Postat av: Zan

Hej vännen,

det börjar bli en trevlig liten vana att träffas för lunch! Hör av dig om du är ute på vift eller bara "fancy a lunch" när du saknar mig som mest!

Hahhahahahah, full of myself!

Kram vännen så hörs vi!

x x x

2009-09-30 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0