Vi gick ut i skogen idag och plockade kantareller

Jag, min man, mina döttrar & min bror Lars var ute i skogen (Skogås) idag och plockade
både kantareller, blåbär och lingon. Det var så mysigt att gå runt i skogen i det fina vädret.
Man tankar på de sista soltimmarna som är kvar på sommaren.



Min dotter hittade en liten bebis padda. Hon var jätte lycklig, tills hon förstod att hon var
tvungen att lämna kvar honom i skogen.  Seperationsångest!
(Ingen bebis padda blev skadad under fotograferingen.)




Att köra barnvagn i skogen är inte att rekommendera,
men vad gör man inte för sin lilla när hon blir trött i benen.




Kärlek C.




Kommentarer
Postat av: Larre

Tack för en fantastisk dag med Familjen i skog och mark, svamp + bär plockades & fika intogs.

Perfekt avslutning på dagen med en underbar midda hos Er! Kramar

/L :o)

2009-09-06 @ 12:30:07
URL: http://thepresenttime.blogspot.com
Postat av: Carola

Larre (bror): Tack för att du följde med i skogen & fotograferade allt. Kramis C.

2009-09-06 @ 18:17:08
URL: http://karleksmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0