Hotellvistelse

Vi tog in på Radisson SAS Blu Royal Park i Frösundavik, Solna på vår 5-åriga bröllopsdag. Tack till våra grannar Therese, Torbjörn & Melvin för att ni gjorde detta möjligt.
Tack också för den underbart goda champagnen, godis & choklad
som vi fick i present av er.




Detta är jag utanför vårt hotellrum på vår enorma terrass.



Sedan avnjöt vi en middag på hotellets egna restaurang. Det blev råraka
med löjrom, creme fraiché & rödlök till förrätt. (lite mörk bild - mysbelysning!)



Efter det fick vi in varmrätten:
Grillade oxfilémedaljonger med tryffelpotatistorn, broccolimos & rödvinssås.


Dagen efter så åt vi deras underbara superfrukostbuffé och satt ute i det fina
vädret och blickade ut över brunnsviken. Vilken utsikt va? Man kunde se
Naturhistoriska riksmuseét på andra sidan vattnet.




Jag gick sen och utforskade hotellets spa-avdelning som ligger i källaren:



Jag simmade några längder i bassängen som var helt folktom (underbart)
bastade och solade solarium. Nu har jag laddat mina mamma-batterier
för ett tag.




Älskar dig min underbara MAKE/MAN/BÄSTA KOMPIS  mer och mer för varje dag som
går. Hoppas att vi får många fina år tillsammans du, jag & barnen
tills vi blir gamla och skruttiga. Då har vi många minnen som vi kan
blicka tillbaks på.  Puss på dig!

Kärlek i massor C.



Kommentarer
Postat av: IRINI

åh så mys!!

2009-09-13 @ 12:46:12
URL: http://mythoughtsmyart.blogg.se/
Postat av: Malin

Va mysigt!!!!!!

2009-09-14 @ 12:37:58
URL: http://upinhere.blogg.se/
Postat av: Therese

Det var ni värda..tur att vi alla har varann.PUSS!!!!

2009-09-14 @ 20:11:21
Postat av: Mamma

Oh! vad härligt det ser ut. Hoppas att Ni hade en underbar helg tillsammans. Älskar Er. Många Pussar och Kramar Mamma

2009-09-15 @ 09:55:59
Postat av: C.

Mamma: Vi hade det super härligt! Älskar dig massor!

Therese: Ja detta behövde vi. Tack för allt. Nästa gång är det eran tur.

Irini & Malin: Det var sååååå mysigt!

Kram på er allihopa! C.

2009-09-16 @ 10:12:19
URL: http://karleksmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0