* * *Gott Nytt År 2010* * *

Välkomstdrink: Rasberry sparkling vine "BERRY"
Väldigt gott!



Förrätt: Hummercocktail med papaya & limevinegrette.
Ett vitt riesling till förrätten.



Varmrätt: 3 sorters filé (oxfilé, lammfilé & fläskfilé) med en timjansås
potatistårta, rostad vitlök & sparris. Till det drack vi:



Sen blev det dessert:



Dessert: Vitchokladmousse/hallonmousse eller Chokladmoussebakelse
med färska bär till.
Till desserten serverades kaffe med avec.


Denna kväll gästades vi av min bror Lars med sin dotter Felicia och lagom
till efterrätten kom Nina och förgyllde kvällen.

Sen gick vi ut och tittade på alla fyrverkerier.

Mysigt nyår!


VÄLKOMMEN 2010



Kärlek C.






Kommentarer
Postat av: Pernilla Näslund

ser helt fantastiskt ut...varför bor vi så långt ifrån varandra Carola...? men vi får säkert tillfälle att bjuda varandra på goda middagar nån gång i alla fall, här står dörren alltid öppen om ni får för er att åka förbi Ö-vik :-) KRAM!

2010-01-04 @ 22:51:31
URL: http://www.enyasmatte.bloggagratis.se
Postat av: Shiirii

Jag vill vara gift med dig Carola!!

2010-01-05 @ 01:53:24
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: Daniella - BakeCake

Hej!

God fortsättning på det nya året! Vilken härlig blogg du har, hittade den genom matbloggstoppen och jag kommer definitivt att titta in här fler gånger!



Om du har lust så kanske du kan titta in på min blogg där du kanske hittar något nytt recept? ;)

Du får också jätte gärna lämna en kommentar om vad du tycker om bloggen och gärna ge tips om vad jag kan göra bättre !

Ha det bäst!

Kram Daniella.

2010-01-05 @ 14:46:44
URL: http://bakecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0