Lite bilder från Halloween 31/10



Spökdukning!



Denna fina maräng fick min son när han gick runt och
körde "bus eller godis" med grannarna i huset.
Spöket ligger på ett fat som min granne T svärmor har gjort.
Underbart fat!



Gravljus som belysning. Jag kan varna att topplocket blir jättevarmt!
Jag fick ett fint brännmärke därifrån.



Det serverades avhuggna fingrar (prinskorvar) med blodsås (tomatsås)
med ödleögon i (svarta oliver)
och svart flugspagetti (bläckfisk-färgad bandspagetti).





Sen severade vi blå läsk eller blodröd saft med flug- och spindel isbitar
i glasen.
Sen hade vi spöktunnel med läskiga insekter. Barnen fick gå runt
och leta i mörkret efter den hemliga skattkistan med bara en ficklampa
och spök musik på bandspelaren.
Det var riktigt läskigt.... men barnen tyckte det var riktigt roligt.

Tack Therese, Torbjörn & Melvin för en jättetrevlig Halloween fest
som vi gjorde tillsammans. Det får bli en tradition.


Kärlek C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0