Tiinas hemmagjorda hamburgare



I fredags hade jag ingen inspiration att laga mat alls.
(Jag hade precis varit magsjuk)

Då kom min granne Tiina över och undrade om jag hade recept på
coleslaw och jag har ett som jag gjort själv.
Hon hade inte alla ingredienser så hon fick låna dom.
Helt plötsligt så stod jag och gjorde coleslaw hemma hos Tiina,
medans hon stekte hamburgare.
Barnen lekte tillsammans i lekrummet.

Tack Tiina för de små men trevliga stunder tillsammans.
När vi gick därifrån fick vi med oss hemmagjorda hamburgare med
coleslaw. Underbar fredag!

Laga mer mat tillsammans....det är mycket roligare!

Vill ni ha receptet till coleslawen? Maila mig då på: [email protected]




Kärlek C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onpaste="return false"
Trackback
RSS 2.0